Scam Goddess
Som framgångsrik podcaster vet komikern Laci Mosley hur man upptäcker bedrägeri. Nu tar hon med sig sin expertis ut på vägarna och avslöjar småstadssvindel och storstadsbedragare runt hela USA. Från Ponzi-bedrägerier till religiösa bedragare till falska kungligheter, Laci möter visselblåsare, offer och till och med bedragarna själva – och spårar upp de skyldiga med sin karaktäristiska kvickhet, och lämnar ingen sten – eller bluff – orörd.