Signs
Från M. Night Shyamalan kommer berättelsen om familjen Hess, som vaknar en morgon och hittar en 150 meter stor gröda på sin bakgård. Graham Hess och hans familj får höra att utomjordingar är ansvariga för symbolen på deras fält.
Från författaren/regissören M. Night Shyamalan kommer berättelsen om familjen Hess i Bucks County, Pennsylvania, som vaknar upp en morgon och hittar en 150 meter stor gröda på sin bakgård. Graham Hess (Mel Gibson) och hans familj får höra att utomjordingar är ansvariga för symbolen på deras fält. De tittar med växande rädsla på nyheterna om grödor som finns över hela världen. Signs är den emotionella historien om en familj på en gård när de möter livets sista skrämmande ögonblick då världen invaderas..