The Fox
Den traumatiserade Europol-agenten Simon Fox kämpar med skulden efter att ha dödat ett barn. När han avslöjar att nätverket Gladio nu utnyttjas av makthavare för att skapa en polisstat, tvingas han agera. Hans fars roll i Gladio får Simon att ifrågasätta allt.