Harley i mitten
Harley Diaz ingår i en familj med sju barn och har hamnat i mitten. Hon måste lära sig att hantera alla utmaningar i sin ovanligt stora familj.
Harley Diaz är mittenbarnet i en familj med sju barn och med hjälp av sin uppfinningsrikedom hittar hon olika sätt att sticka ut och får lära sig att hantera alla utmaningar i sin ovanligt stora familj. Harley och hennes familj visar att man kan klara vad som helst - så länge man håller ihop!