Her Last Broadcast: The Abduction of Jodi Huisentruit
En TV-programledare försvinner under mystiska omständigheter år 1995, men de största ledtrådarna på årtionden kan äntligen innebära en lösning på det kusliga fallet.
Ett älskat TV-nyhetsankare försvinner, och misstanken vänds mot en helt ny person.
En skiss och ett nytt tips gällande Jodis bortförande leder polisen i en ny riktning i fallet.
Ett kadaverhundssökande efter Jodi äger rum när en seriemördare blir en ny person av intresse.