Le censeur des rêves
Varje natt modererar Censorn och hans kollegor Yokos drömmar. Varje natt gör de sitt bästa för att dölja de smärtsamma tankarna som uppstår ur hennes undermedvetna. Men en natt går ingenting som planerat.