Kejsarens nya stil 2: Kronks nya stil
Kronk försöker tjäna pengar fort för att imponera på sin far. Men när allt går fel inser han att det enda som betyder något är hans vänner.
Den älskvärde klumpedunsen Kron har börjat ett nytt liv som kock på en restaurang när ett lamagram upplyser honom om att hans far ska komma på besök. Han ber trollkvinnan Yzma om hjälp att se mer framgångsrik ut inför sin fars ankomst, men får bara mer problem. Endast med hjälp av sina vänner kan han finna sig själv igen.