Wild
Efter sin mammas plötsliga död tar Cheryl ett drastiskt beslut och lämnar sitt destruktiva liv för att ensam ge sig ut på en 160 mil lång vandring längs Pacific Crest Trail i Kalifornien. Bärandes på sin stora sorg utmanar hon sig själv både fysiskt och psykiskt och börjar den långa resan mot att finna sig själv.