The Caribbean: Billionaires' Paradise
The Caribbean: Billionaires’ Paradise' tar en titt på den lyxiga livsstil invånare, säsongsboende och besökare har på några av de mest exklusiva öarna i Karibien, samt följer den skickliga personalen som serverar dem med stil.
The Caribbean: Billionaires’ Paradise' tar en titt på den lyxiga livsstil invånare, säsongsboende och besökare har på några av de mest exklusiva öarna i Karibien, samt följer den skickliga personalen som serverar dem med stil. Eskapistserien reser till några av de mest ikoniska semesterplatserna på de 7 000 solkyssta öarna och följer världens rikaste människor när de bor, arbetar, festar och slappnar av i det ultimata paradiset. Från de lyxigaste hotellen till de mest strandnära fastigheterna på privata öar, öppnar det även ett fönster till invånarnas kungliga livsstil.
Bajan-födde cricketspelaren Jofra Archer är hemma på en längre vistelse efter att ha opererats.
Alex Grimley, ägare till restaurang Sheer Rocks, lanserar en ny asiatisk-inspirerad restaurang.