Underdogs
Ryan Reynolds hyllar moder jords märkliga och underbara särlingar för att påvisa att de kanske i själva verket är djurrikets verkliga hjältar.
Ryan Reynolds är en förkämpe för djurrikets underdogs. Från patetiska djur med superkrafter till naturens mest snillrika bedragare kastar han ljus på många av moder jords märkliga och underbara särlingar. Med bisarra parningsvanor och chockerande föräldraskapsstrategier som går ut på att vara så vidrig som möjligt står det klart att dessa ”knäppisar” är de sanna hjältarna i livets stora saga.