Swooni
Under en kvävande värmebölja korsas sex människors liv på ett hotell. Ett gift par börjar ifrågasätta sina val när en älskare plötsligt dyker upp. En städerska, avskild från sin döende mor, låtsas att en afrikansk flyktingpojke är hennes son. Deras öden flätas samman – tills ett renande regn sköljer fram en efterlängtad upplösning.