Little Fires Everywhere
Baserad på Celeste Ng:s bästsäljare från 2017, “Little Fires Everywhere”, som följer den perfekta familjen Richardsons sammanflätade öden och den gåtfulla modern och dottern som ställer deras liv på ända. Historien utforskar tyngden i hemligheter, konst och identitet, moderskapets rasande instinkter, och faran i att tro att man kan undvika katastrofer genom att följa reglerna.