Green Sea
Anna lider av minnesförlust och börjar ett nytt liv som kock på en nedgången strandtaverna som ägs av Roula, en oförutsägbar ensamvarg. Hennes mat väcker minnen och stamgästerna hjälper henne att återupptäcka sitt förflutna. Berättelsen för en oväntad vändning när Roula upptäcker Annas verkliga identitet.