Meltdown: In the Shadow of Nepal’s Lost Glaciers
Den globala uppvärmningen får alltmer farliga och oåterkalleliga följder för en av världens mest avlägsna och natursköna platser. Filmen följer en FN-expedition i Nepal som undersöker de instabila issjöar som har formats i Nepal.