Dagbok för alla mina fans
Baserat på Jeff Kinneys bästsäljande bok, berättar denna familjefilm om Gregs äventyr då han ställs inför den läskigaste och mest förnedrande upplevelsen i ett barns liv: mellanstadiet.
Den hysteriskt roliga bästsäljande boken blir till liv i denna jättehit till familjekomedi! Greg Heffley är på väg mot stora saker, men först måste han överleva den läskigaste, mest förnedrande upplevelsen i ett barns liv – mellanstadiet! Det kommer inte bli lätt med tanke på att han omgivs av håriga, fräkniga idioter, mobbare som älskar att rycka i kalsonger och en möglig ostskiva med superstarka baciller!