Trilho
"Trilho" är en upplevelseberättelse som syftar till att visa essensen och bredden av Desencaminharte 2018 genom att följa konstruktionen av tio olika projekt i Alto Minho under flera månader. I denna berättelse är territoriet utgångspunkten för en poetisk analys av konst, landskap och minne.