Vacation Friends
Det fyrkantiga paret Marcus och Emily lär känna de spänningssökande Ron och Kyla på en semesterort i Mexiko. De lever i nuet och Marcus och Evelyn njuter av en vecka full av galna nöjen och äventyr med sina nya ”semesterkompisar”. Några månader senare efter deras äventyrliga vecka blir Marcus och Emily skräckslagna när Ron och Kyla dyker upp oinbjudna på deras bröllop.
I denna 'pang på rödbetan'- komedi lär det lite fyrkantiga paret Marcus och Emily känna de spänningssökande partajhungriga Ron och Kyla på en semesterort i Mexiko. De lever i nuet och det vanligtvis sansade paret släpper loss under en vecka i ohämmad glädje och äventyr med sina nyvunna ”semesterkompisar”. Några månader efter deras äventyrsresa blir Marcus och Emily skräckslagna när Ron och Kyla dyker upp oinbjudna på deras bröllop, skapar kaos och bevisar att det som händer under en semestervecka inte nödvändigtvis stannar där.