Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
Thank You, Goodnight är en fyrdelad all access-serie som berättar om det episka förflutna och den osäkra framtiden för det ikoniska bandet Bon Jovi. En 40-årig odyssé av rock 'n roll avgudadyrkan som hamnar på stupet när en sångskada hotar att få allt att stanna upp.
Bandet blir en hit över en natt, men spänningarna eskalerar när framgången spirar för Bon Jovi.