Den brittiske komikern Richard Ayoade och en kändisgäst, vanligtvis från komedivärlden, tillbringar 48 timmar i en populär stad för att utforska turistattraktioner som måste ses.
Tillbaka för sin sista utflykt som Travelman ger Richard Ayoade sig av till Dubrovnik.
Richard Ayoade får sällskap av komikern Lou Sanders för en tvådagars tur runt Bergen.
Richard Ayoade får sällskap av komikern Joe Wilkinson för en 48-timmars vandring runt Krakow.
Richard Ayoade får sällskap av komikern Ellie Taylor för ett tvådagars vandrande runt Madrid.