Musse Pigg spelar golf
Pluto får problem med en kindpåsråtta när han är caddie åt Musse och tunnlarna de gräver under jakten förstör golfbanan.
Mickey är på väg till golfbanan med Pluto som sin caddie. Pluto jagar bollen och pekar ut var den landar, men när bollen hamnar I ett kindpåsråttehål, blir det trubbel. Pluto jagar kindpåsråttan och tunnlarna de gräver förstör golfbanan.