Secret Treasures - L'Assemblée Nationale
Bortom de politiska debatterna rymmer Frankrikes nationalförsamling en värld av dolda skatter. Denna film öppnar dörrarna till den franska demokratins tempel, och avslöjar den hemliga konsten, de fina verken och den oväntade historien som skyddas inom dess formella väggar.