Schitt's Creek
När den stenrika videobutiksmagnaten Johnny Rose, hans fru Moira, som är såpakändis, och deras två barn, sonen David och dottern Alexis, som är societetslejon, plötsligt blir fattiga tvingas de flytta till en liten stad som de en gång köpt på skoj. Nu när deras lyxiga liv är över måste de konfrontera sin nya fattigdom och upptäcka vad det innebär att vara en familj, allt inom den lantliga staden Schitt's Creek, deras nya hem.
När den stenrika videobutiksmagnaten Johnny Rose (Eugene Levy), hans fru Moira (Catherine O'Hara), som är såpakändis, och deras två barn – superhipstern David (Daniel Levy) och societetsdottern Alexis (Annie Murphy) – plötsligt blir fattiga, tvingas de bo i en liten, deprimerande stad som de en gång köpte på skoj. Nu när deras liv i lyx är över måste de konfrontera sin nya fattigdom och upptäcka vad det innebär att vara en familj, allt inom den lantliga stadsgränsen i Schitt's Creek, deras nya hem. Schitt's Creek är en karaktärsdriven, halvtimmeslång komedi filmad med en kamera, skapad av Eugene Levy och Daniel Levy.