Hamster & Greta
9-åriga Greta och hennes hamster, "Hamster", ges superkrafter av utomjordingar. Deras uppdrag? Att besegra en rad varierade skurkar utan att avslöja vilka de är!
Greta Grant-Gomez och hennes hamster, "Hamster", ges superkrafter av utomjordingar och det stora ansvaret att vara "hjältar på jorden"! Gretas tonåriga bror, Kevin, å andra sidan, blev förbisedd av utomjordingarna och har blivit fast som "nästan-superhjälte". Men han är ofta hjärnan bakom uppdragen! Nu måste Hamster & Greta rädda världen från den ena superskurken efter den andra, samtidigt som de håller sina identiteter hemliga!