A Bolu
Följ med på ”A Bolu”, en fascinerande resa genom den vackra ön Sardinien. Målet är att utforska och upptäcka en av öns mest unika och autentiska kulturskatter: den uråldriga och kraftfulla Canto a Tenore, en djupt rotad traditionell stil av polyfonisk folksång.