Lyckad Upptining Av Herr Moro
Milo Moro får reda på att hans ex-partner Adrian, som har varit kryobevarad under de senaste 43 åren, kan tinas upp och återvända till livet. När personalen från ScandiCryonics kommer för att plocka upp i kryobehållaren med Adrians kropp inser Milo att han kanske inte är redo för att Adrian ska återvända.