PORTRAITS DE VOYAGE : NOROUZ - Le Nouvel An Iranien
I det här avsnittet blir vi inbjudna att fira Nouruz, det iranska nyåret. Iranier över hela landet deltar i det speciella firandet som är fyllt av symbolism och poesi.