Treasure Island
Kom ombord på skeppet Hispaniola och lätta ankar med den unga Jim Hawkins och den lurige, enbente piraten John Silver på jakt efter en nergrävd skatt. Innehåller scener där tobak förekommer.
Walt Disney väcker liv i Robert Louis Stevensons tidlösa historia om rövare och gömt guld. I ett actionfyllt äventyr får vi följa den unga hjälten Jim Hawkins och den enbenta ökända piraten Long John Silver. Innehåller scener där tobak förekommer.