Music by John Williams
Hans oförglömliga filmmusik är ett väsentligt element i några av våra mest älskade filmer, och hans karriär sträcker sig över decennier. Se och hör John Williams egen historia, med berättelser från filmskapare, musiker och andra som han har inspirerat. Vi får även sällsynta blickar bakom kulisserna där filmhistoria skapades.