Star Wars: Tales of the Jedi
En serie i sex avsnitt med berättelser byggda kring Jediriddare från prequel-eran. Få inblick i två distinkt olika Jediriddares liv - Ahsoka Tano och greve Dooku. Var och en kommer att sättas på prov när de gör val som kommer att definiera deras öden.
En tidigare jediriddare ställs inför sanningen att man inte kan vara något man inte är.