Mujeres, de Coque Malla
Artisten Coque Malla ger sig ut på en kreativ resa, där han samarbetar med ett antal kvinnliga artister för sitt nya album Mujeres. Genom intima möten, präglade av förtroende och humor, fångar filmen den passion som kulminerar i en liveinspelning – en hyllning till kvinnorna och sångerna som format hans liv.