Kelly
Efter en utekväll gör en bakfull kvinna det hon lovat sin mamma: att ge mat åt en hund till en familjevän. Det visar sig bli den värsta morgonen i hennes liv.
Efter en utekväll gör en bakfull det hon lovat sin mamma: att ge mat åt en hund till en familjevän. Tyvärr har det värsta hänt, och kvinnan får komma på hur hon bäst transporterar ett dött husdjur genom London.