Salem
Salem utspelar sig i det instabila Massachusetts på 1600-talet och utforskar vad som verkligen underblåste stadens ökända häxrättegångar. Serien vågar avslöja den mörka, övernaturliga sanningen om denna illa beryktade period i amerikansk historia.
Mary lämnar Aldens trygga famn, besluten att göra vad som krävs för att hålla ondskan borta.
Cotton får livsomvälvande nyheter, och Mary lär sig styrkan hos sin kvinnlighet.
En förrädare avslöjas, och ett spöke från Salems förflutna dyker överraskande upp.