Water: The Strangest Liquid
Denna vetenskapsdokumentär följer ett beslutsamt forskarlag i deras strävan att experimentellt bevisa en 30 år gammal och mycket kontroversiell hypotes – att vatten bör bestå av två konkurrerande vätskor från samma molekyl! Vi får en unik inblick i den vetenskapliga processen.