PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
I den mexikanska staden Culiacán dyrkas Jesús Malverde. Han är skyddshelgon för de fattiga och för droghandlarna och är den folkloristiske hjälten i den mexikanska delstaten Sinaloa.