The Quiet Hour
I en postapokalyptisk värld som översvämmats av utomjordiska inkräktare måste en tonårsflicka skydda sin blinde lillebror. Tillsammans försvarar de sitt isolerade hem, inte bara mot de utomjordiska ockupanterna, utan också mot de desperata, kannibalistiska överlevare som stryker runt i det öde landskapet – något som tvingar henne att vara både beskyddare och krigare i kampen för överlevnad.