Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian
Disney Gallery / Star Wars: The Mandalorian är en dokumentärserie som tar oss med bakom kulisserna på The Mandalorian. Avsnitten utforskar olika sidor av denna Star Wars-tv-serie genom intervjuer med skådespelare och medarbetare, varvat med filmmaterial från inspelningen.