The Killing
Denna dramaserie knyter samman tre olika historier kring ett mord, kriminalpoliserna som utreder fallet, offrets sörjande familj och de misstänkta. Så småningom visar det sig dock att inget är en slump; alla bär på en hemlighet, och trots att rollkaraktärerna tror att de har gått vidare är deras förflutna inte klara med dem.
Reddick gräver djupare medan Linden och Holder kämpar för att förhindra att deras utredning kallnar.
Linden och Holder ställs inför den chockerande sanningen bakom massakern på familjen Stansbury.