Askungen
Walt Disneys Askungen, baserad på en av världens mest kända sagor, har fängslat publiken i generationer med sin trollbindande historia, minnesvärd musik, spektakulära animeringar och oförglömliga karaktärer. Den goda fen förvandlar en pumpa till en droska och Askungens trasor till en vacker klänning och skickar henne till balen. Men Askungens förtrollade afton tar slut när förtrollningen bryts vid midnatt. Det behövs hjälp av hennes modiga musvänner Jack och Gus samt en glassko med perfekt passform för att skapa det ultimata sagoslutet. Innehåller scener där tobak förekommer.