The Night
En öde vinternatt korsas Veronica och Saras vägar i en kuststad och inget blir sig likt igen. I denna intensiva psykologiska thriller flätas deras hemligheter och rädslor samman, och varje steg närmar sig en chockerande uppgörelse.