Hammerhead Sharks Up Close with Bertie Gregory
Bertie beger sig tilL Mexiko för att följa den ikoniska predatorn hammarhajens farliga migration.
I Mexikos stillahavsvatten söker Bertie Gregory efter ett av havets mest ikoniska rovdjur: hammarhajen. En gång var de vanliga här, men beståndet har störtdykt och de är nu en sällsynt syn. Bertie undersöker orsakerna till nedgången och hur skyddade vatten kan ge hopp. Hans resa kulminerar i ett oförglömligt möte som kastar ljus över framtiden för en av världens mest kända hajar.