Bluey
Australian cattledog Bluey har en gränslös fantasi och älskar att använda den för det dagliga livet och lekfulla äventyr för att främja sin fantasi, samt mentala och fysiska uthållighet.
Denna roliga och ärliga titt på det moderna familjelivet visar hur fantasifulla lekar hjälper till att forma friska barn. Australian cattledog Bluey har en gränslös fantasi och älskar att använda den för det dagliga livet och lekfulla äventyr. Hon och lillasyster Bingo utforskar sin värld med hjälp av lekar för att övervinna sina rädslor och prova vuxna roller. De vill inget hellre än att dra in sina föräldrar – speciellt pappa – i deras lekar. Mamma Chilli har gått tillbaka till jobbet och pappa Bandit måste jonglera barnomsorg och att jobba hemifrån. Men även om han tror att han bestämmer, är det flickorna som bestämmer när det är lekdags – och allt annat!