Hämnd utan ansikte
Marie är flygplatsdirektör. Under en forsränningstur träffar hon Maxime som är en fallskärms- och vingdräktsentusiast. Men hon vet inte om att Maxime och hans gäng rånar värdetransporter på flygplatser och att de planerar ett rån. För att tysta Marie saboterar gängets ledare, Sofia, hennes fallskärm under ett första hopp.
Marie är flygplatsdirektör. Under en forsränningstur träffar hon Maxime som är en fallskärms- och vingdräktsentusiast. Men hon vet inte om att Maxime och hans gäng rånar värdetransporter på flygplatser och att de planerar ett rån. För att tysta Marie saboterar gängets ledare, Sofia, hennes fallskärm under ett första hopp. Marie faller från tvåtusen meters höjd men överlever mirakulöst nog. Efter att ha blivit förlamad tar hon sin tillflykt till föräldrahemmet i staden Gap där hon växte upp. Ett år senare stöter Marie på Sofia som tror att hon är död och inte känner igen henne. Marie bestämmer sig för att hämnas genom att lura in dem i ett nytt rån. Samtidigt letar polisen Luc Ferraz från roteln mot grov organiserad brottslighet efter en mullvad som informerar gänget, och Marie passar beskrivningen. Luc låtsas vara hennes personliga assistent för att komma åt rånarna.