Musses julsaga
En oöverträffad julklassiker får en rolig disneysnurr när den girige Scrooge lär sig att omfamna julens budskap.
Musse, Kalle, Långben och alla deras vänner är med i den här oöverträffade julklassikern. Ebenezer Scrooge är alldeles för girig för att förstå att julen är en tid för att vara snäll och generös, men med hjälp av några nya vänner, lär sig Scrooge att omfamna julens budskap. Inehåller skildringar av tobak.