Sabaku
När Sabakus bästa vän Buffel går bort måste han hitta en ny vän. Han försöker bli vän med andra arter, men inser snart att det är svårare än han trott. Det blir en skakig resa, men Sabaku vägrar ge upp förrän han lyckas.