D2: The Mighty Ducks
The Mighty Ducks är exalterade över att få spela i Junior Goodwill Games som Team USA. De möter de bästa lagen från hela världen, inklusive det grymmaste laget som någonsin åkt skridskor.
Mighty Ducks triumferar igen när de återvänder till rinken för mer action och komedi. The Mighty Ducks är exalterade över att få spela som Team USA i Junior Goodwill Games. De möter de bästa lagen från hela världen, inklusive det grymmaste laget som någonsin åkt skridskor. Har de mött sin överman? Har coach Bombay låtit segrarna stiga honom åt huvudet och glömt att det bara är ett spel? När ett streethockeylag lär Ducks vad tuffa tag innebär minns coachen hur man har roligt... och Ducks visar åter världen den sanna betydelsen av "duck power".