The Big Short
Baserad på den sanna historien om fyra utomstående som såg vad storbankerna, medierna och regeringen vägrade att se, en global ekonomisk kollaps.
När fyra utomstående såg vad storbankerna, medierna och regeringen vägrade att se, en global ekonomisk kollaps, fick de en idé: The Big Short. Deras djärva investering leder dem in i den moderna bankväsendets mörka sida där de måste ifrågasätta allt och alla. The Big Short är baserade på den sanna historien och den bästsäljande boken av Michael Lewis, och regisserad av Adam McKay med Christian Bale, Steve Carell, Ryan Gosling och Brad Pitt i rollerna.