American Born Chinese
Baseras på Gene Luen Yangs grafiska banbrytande bok som skildrar en vanlig amerikansk tonårings prövningar och motgångar, vars liv för alltid förändras när han blir vän med sonen till en mytologisk gud. Det här är berättelsen om en ung mans kamp för den egna identiteten, berättat genom familj, skämtsamt och med fartfylld Kung-Fu.