Komedier, Animerat
Bärgarn - den rostiga men pålitliga bärgningsbilen - tillbringar dagen med att skrämma Kylarköpings befolkning. Samma kväll på Flos V8-Kafé berättar sheriffen legenden om spökljuset, ett mystiskt blått ljus som hemsöker området. När hans vänner åker hem lämnas Bärgarn ensam i mörkret för att fundera på om legenden om det mytiska spökljuset är sann.