Brilliant Corners: Liberia
I efterkrigstidens Liberia utforskar Sam hur surfturismen återupplivar Robertsports ekonomi. Han möter gamla vänner som Morris och bevittnar sportens läkande kraft efter kriget. Utmaningarna inkluderar krigsminnen, rädsla för att besöka Liberia och brist på utrustning. Sam upptäcker initiativ som Mama Liberia Sewing Cooperative, som stärker kvinnor och surfturismens roll i Robertsports utveckling.