Dokumentärer, Historia
Två finska filmmakare och ett internationellt dykarteam ger sig ut på en resa för att hitta den förlorade tyska ubåten U-479 från andra världskriget i Finska viken. Trots Sovjets påståenden om att den sänktes av ubåten Lembit, leder obesvarade frågor filmmakarna att undersöka mysteriet på plats.